مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-12فناوري

کلاهبرداری با ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی


پس از سوءاستفاده از اطلاعات هویتی سیم کارت، نوبت به ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی با استفاده از شماره های کاربران رسیده که می تواند تبعات زیادی برای صاحب اصلی شماره داشته باشد و به همین دلیل به کاربران توصیه می شود افراد از سپردن گوشی خود به افراد ناشناس .

- پس از سوءاستفاده از اطلاعات هویتی سیم کارت، نوبت به ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی با استفاده از شماره های کاربران رسیده که می تواند تبعات زیادی برای صاحب اصلی شماره داشته باشد و به همین دلیل به کاربران توصیه می شود افراد از سپردن گوشی خود به افراد ناشناس و نامطمئن خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوءاستفاده از اطلاعات هویتی به روش های مختلفی انجام می شود؛ در برهه ای از زمان، با مسدود کردن سرشماره های پیامکی تبلیغات، استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی زیاد شد و سودجویان با در دست داشتن اطلاعات هویتی افراد، به ثبت سیم کارت هایی به نام آن ها و بدون اطلاعشان اقدام می کردند تا از این سیم کارت ها جهت تبلیغات استفاده کنند.

درصورت هرگونه ایجاد مزاحمت از طریق سیم کارت و یا ارتکاب اعمال مجرمانه، این مالک سیم کارت است که در وهله ی اول باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد، زیرا قانون وی را دارنده سیم کارت می شناسد؛ هرچند بعد از بررسی های فنی می توان مشخص کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی

کلاهبرداری با ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی