مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 22:402019-12-11بين الملل

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) بامداد پنج شنبه به وقت تهران رسما انحلال خود را اعلام کرد تا ظرف حدود یک سال، - کنست رسما انحلال خود را اعلام کرد تا فلسطین اشغالی در ماه مارس سال آینده میلادی بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی دیگر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) بامداد پنج شنبه به وقت تهران رسما انحلال خود را اعلام کرد تا ظرف حدود یک سال، فلسطین اشغالی برای سومین بار شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی باشد.

نمایندگان کنست، روز چهارشنبه و در فاصله چند ساعت باقی مانده به پایان فرصت تشکیل کابینه، طرح انحلال بیست ودومین دوره کنست را تقدیم رییس پارلمان کردند.

در این طرح آمده بود: به دلیل شرایط استثنایی که پیش آمده و بعد از دو تلاش انتخاباتی متوالی که منجر به تشکیل کابینه نشد، انحلال بیست ودومین دوره کنست پیشنهاد می شود .

بنیامین نتانیاهو به عنوان رییس حزب لیکود و بنی گانتز به عنوان رییس حزب آبی وسفید هر دو نتوانستند بعد از انتخابات شهریور ماه، در فرصت های چهار هفته ای که داشتند، کابینه ای فراگیر تشکیل دهند به همین دلیل رییس رژیم صهیونیستی در تاریخ سی ام آبان، 120 نماینده پارلمان را موظف کرد تا طی بیست ویک روز فردی را پیدا کنند که بتواند کابینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد