مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 21:052019-12-11سياسي

رسالت جدی ایسنا پژوهش محوری است


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به فعالیت های تخصصی ایسنا گفت: ایسنا با توجه به وابستگی به جهاددانشگاهی نسبت به سایر رسانه ها یک رسالت جدی دارد و آن این است که در اخبار نیز پژوهش محور عمل کند.

- ایسنا/قزوین رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به فعالیت های تخصصی ایسنا گفت: ایسنا با توجه به وابستگی به جهاددانشگاهی نسبت به سایر رسانه ها یک رسالت جدی دارد و آن این است که در اخبار نیز پژوهش محور عمل کند.

فرشاد پیله چی، رییس جهاددانشگاهی استان قزوین در جشن 20 سالگی ایسنا که شب گذشته 20 آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شانزدهم آذر 1378 با اظهار لطف مقام معظم رهبری که خطاب به خبرنگاران ایسنا فرمودند اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پای به عرصه خبر گذاشت.

وی ادامه داد: همیشه تلاش دشمنان بر تضعیف و ایجاد ناامیدی بوده در کشور بوده است، به همین جهت رسانه ها با انتشار اخبار امیدآفرین می توانند فضای امیدبخش را در جامعه تزریق کنند به همین جهت ایسنا نیز انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش را سرلوحه کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت جدی ایسنا پژوهش محوری است

رسالت جدی ایسنا پژوهش محوری است