مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-11سياسي

رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که جایگاه ویژه ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب های اجتماعی کاسته می شود.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که جایگاه ویژه ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب های اجتماعی کاسته می شود.

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در جشن 20 سالگی ایسنا در قزوین با اشاره به پایین بودن ضریب بهره وری در کشور اظهار کرد: خبرگزاری ها از جمله مصادیق بهره وری بالا هستند که با کمترین هزینه بیشترین فایده را به جامعه می رسانند.

وی عنوان کرد: ایسنا از جمله خبرگزاری هایی است که به صورت دانشجویی اداره می شود و در سراسر کشور حدود 500 نفر در آن فعالیت دارند که درصد کمی از آنان کارمند رسمی هستند.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان به ایسنا اعتماد دارند که این امر ستودنی است، اعتماد مردم به رسانه ها نیز ستودنی است اگرچه گاهی ممکن است تخریبی از سوی برخی رسانه ها صورت گیرد ولی در مجموع وقتی عملکرد رسانه ها را بررسی کنیم معد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد

رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد