مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:552019-12-11ورزشي

گفتار سرمربی کشتی اترک علیه خراسان شمالی درست نبود!


مدیر اجرایی جام باشگاه های کشتی جهان با تأکید بر برگزاری این مسابقات درشأن کشور و مردم گفت: برخی ها نسبت به مردم خراسان شمالی مطالبی گفته اند اما بدانند که این گفتار علیه مردم استان درست نیست.

- یاسر تقی زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تدارک برگزاری رقابت های جام باشگاه های کشتی جهان در بجنورد اظهار کرد: این مسابقات در معرفی خراسان شمالی بسیار مهم بوده و همه برای برگزاری این رقابت ها زیر نظر تدابیر استاندار در حال تدارک هستند.

مدیر اجرایی جام باشگاه های کشتی جهان همچنین با تأکید بر تلاش همه روزه برای برگزاری این رقابت ها در شأن جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جام باشگاه های کشتی جهان با استانداردهای لازم و کیفیت درخور شأن مردم و جمهوری اسلامی با حضور تیم های کشورهای مختلف در بخش های کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برخی مصاحبه های سرمربی سابق تیم کشتی اترک علیه مردم خراسان شمالی اشاره کرد  وگفت: این فرد ابراز داشته که اگر کلاهش هم در خراسان شمالی بیفتد، دیگر برای برداشتن آن به خراسان شمالی نمی آید، اما بداند که مردم استان هم علاقه ای به دیدنش ندارند.

رییس هیات مدیره باشگاه اترک خراسان شمالی افزود: سرمربی سابق تیم کشتی اترک بداند اگر کلاهش هم در این استان افتاد آدرس بدهد تا برایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتار سرمربی کشتی اترک علیه خراسان شمالی درست نبود!

گفتار سرمربی کشتی اترک علیه خراسان شمالی درست نبود!