مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:102019-12-11بين الملل

شکایت جوانان جهان از جنایات آمریکا و آل سعود در یمن + فیلم


دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر از شکایت بین المللی جوانان جهان، از جنایات آمریکا و آل سعود در یمن خبر داد.

- خبرگزاری فارس،گروه دیگر رسانه ها: امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در دیدار با اصحاب رسانه، تصریح کرد: دادخواستی جامع و کامل با همراهی گروهی از شهروندان یمنی و با امضای جوانان جهان علیه جنایت های آمریکا و آل سعود در بحث جنایت های گسترده علیه مردم یمن تنظیم شده و در حال تکمیل مستندات است که به زودی به سازمان ملل و دیوان بین المللی دادگستری در لاهه ارائه خواهد شد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: استقبال ویژه ای از سوی جوانان آزاده جهان، گروه ها، تشکل ها، سازمان ها و نهاد های مردم نهاد از اقصی نقاط دنیا از جمله قاره آمریکا و اروپا در حمایت از این شکایت شده است.

انصاری افزود: سعودی ها با تجاوز به یمن، خطا و اشتباه بزرگ تاریخی کردند و بدعت بدی را در منطقه بنیان گذاشتند و کار این روز های دولت سعودی در یمن مشابه جنایات صهیونیست ها در فلسطین بوده و اقدام علیه ملت یمن، جنایت و نسل کشی است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر همچنین گفت: مسئله یمن جراحت بزرگی بر پیکره امت است، مسئله بحرین همینطور و دنیای اسلام باید به طور صریح از مردم یمن حمایت کند و متجاوز را که به یک دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت جوانان جهان از جنایات آمریکا و آل سعود در یمن + فیلم

شکایت جوانان جهان از جنایات آمریکا و آل سعود در یمن + فیلم