مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-11سياسي

ایسنا اصفهان یکی از دفاتر فعال ایسنای کشور است


مدیر اداره استان های خبرگزاری ایسنا گفت: پوشش اخبار مربوط به اسیدپاشی و همچنین سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، توسط ایسنای اصفهان هیچ وقت از یادها نخواهد رفت.

- زهرا حیدری شامگاه چهارشنبه در جشن بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا در اصفهان، با تبریک آغاز بیست و یکمین سال فعالیت این خبرگزاری، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا آذر سال 1378، در ایران آغاز به کار کرد و توانست در آن شرایط به عنوان اولین خبرگزاری غیردولتی در تاریخ رسانه ها جاودانه شود.

وی ادامه داد: سیاست های خبری که ایسنا از ابتدای شروع به کار خود پیگیری کرد، باعث شد انحصار خبری که تا پیش از آن وجود داشت، شکسته شود.

مدیر اداره استان های خبرگزاری ایسنا، احترام به قانون اساسی و رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی ایران را اولین و آخرین سیاست ایسنا دانست و گفت: این خبرگزاری اکنون 30 دفتر منطقه ای دارد که در حالت عادی، روزانه بین 500 تا 600 مطلب منتشر می کند و این تعداد، در ایامی مثل انتخابات روزانه تا 1000 مطلب هم می رسد.

وی با اشاره به اینکه دفتر ایسنای اصفهان یکی از اولین دفاتر بعد از تاسیس ایسنای تهران است، خاطرنشان کرد: ایسنای اصفهان یکی از فعال ترین دفاتر ایسنای کشوری است که شرایط بسیار خوبی دارد و در سال 1397، تعداد 1644 مطلب منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا اصفهان یکی از دفاتر فعال ایسنای کشور است

ایسنا اصفهان یکی از دفاتر فعال ایسنای کشور است