مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-11سياسي

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شیراز معرفی شدند


پس از طی مشکلات مختلف جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار و اعضای هیات اجرایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این جلسه با حضور اعضای هیئت نظارت مرکزی و اعضای اداری و تعداد 24 نفر از معتمدین شهرستان شیراز برگزار شد.

محمدرضا امیری فرماندار شیراز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت انتخابات در جامعه گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات با اتکا به آرای عمومی است که شاهد برگزاری انتخابات های مختلف بودیم .

امیری بیان کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که اولین انتخابات در گام دوم و آغاز دهه پنجم انقلاب است البته با توجه به اینکه کشور در معرض تهدیدات دشمنان و معاندین قرار دارد همبستگی ملی نیز یکی از الزامات در این دوره حساس است.

فرماندار شیراز ادامه داد: بر اساس قانون و به علت همزمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تنها یک هیات اجرایی تشکیل می شود که همان هیئت اجرایی خبرگان خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه هیات اجرایی هشت عضو اصلی و 5 عضو علی البته دارد عنوان کرد: پس از انتخابات صورت گرفته برای تعیین اعضای هیات اجرایی آقایان لطف الله شیبانی، سید ابوالحسن ذوالانواری ،محمد مهدی جاوید ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شیراز معرفی شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شیراز معرفی شدند