مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 18:552019-12-11اقتصادي

ضرورت توجه به تشکیل گروههای پژوهش محور در بخش مواد غذایی تولید داخل


رییس سازمامن ملی استاندارد در رودبار گفت : توجه به تشکیل گروههای پژوهش محور در بخش مواد غذایی تولید داخل مورد توجه است.

- رییس سازمامن ملی استاندارد امروز در نشست هماهنگی ایجاد ازمایشگاه مرجع ملی روغن زیتون در رودبارگفت : ارتقای کیفین روغن زیتون تولید داخل در اولوین اقدامات استاندارد ایران است.

ویدئونیره پیروز بخت افزود : یکی از موارد مورد توجه در روغن زیتون توجه به اصالت سنجی این روغن است که برای جلوگیری از تقلب ها، سازمان ملی استاندارد از دو سال قبل جلوی روغنهای تقلبی وارداتی را که برای سلامتی مضر است گرفته است.

وی با بیان اینکه رودبار مهد تولید زیتون و روغن زیتون کشور است و برای افزایش کیفیت زیتون و روغن زیتون ما تجدید نظر استانداردها را داریم گفت : تجدید نظردر مورد کیفیت روغن زیتون تولید داخل در دست اقدام است و در این زمینه با دقت بیشتر از استانداردهای کشورهای اروپایی به روغن زیتون نگاه کردیم.

پیروز بخت اظهار امیدواری کرد : درگیلان با تمرکز بر سه ماده غذایی زیتون، برنج و چای در آینده نزدیک این گروه پژوهشی تقاضا محور ایجاد گردد.

فرماندار رودبار هم در این نشست صدور مجوز ارتقاء آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان رودبار را به آزمایشگاه مرجع ملی زیتون و روغن زیتون خواستار شد وگفت : برای تکمیل تجهیزات این آزمایشگاه پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تشکیل گروههای پژوهش محور در بخش مواد غذایی تولید داخل

ضرورت توجه به تشکیل گروههای پژوهش محور در بخش مواد غذایی تولید داخل