مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-11سياسي

انتصاب مدیرکل حفاظت اطلاعات مرکز امور شورا های حل اختلاف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف، تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف برگزار شد.

- در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری معاون قوه قضاییه و رییس مرکز امور شورای حل اختلاف و حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و غلامرضا مهدوی معاون قضایی رییس کل و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و همچنین مدیران و معاونین مرکز شورا های حل اختلاف و مرکز حفاظت و اطلاعات برگزار شد، از زحمات رحیم علی درویشی تقدیر و تشکر به عمل آمده و یدالهی به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات شورا های حل اختلاف منصوب شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به این که آیت الله شاهرودی (ره) در طول تصدی ریاست قوه قضاییه منشا خیرات و برکات فراوانی بودند که یکی از بهترین آن ها تاسیس مرکز حفاظت و اطلاعات در درون دستگاه قضایی بود تا از شانیت و استقلال دستگاه قضایی حفظ و صیانت شود.

رییس مرکز امور شورا های حل اختلاف در ادامه با بیان این نکته که حفاظت و اطلاعات باید به گونه ای باشد که یک ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با مجموعه داشته باشد تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت و با گوشه گیری و انزوا نمی توان به آن نتیجه دلخواهی که مدنظر است رسید؛ لذا برای دسترسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیرکل حفاظت اطلاعات مرکز امور شورا های حل اختلاف

انتصاب مدیرکل حفاظت اطلاعات مرکز امور شورا های حل اختلاف