مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-11پزشكي

ماجرای پیدا شدن قرص و کپسول در مواد خوراکی


تاکنون مورد اثبات شده ای درباره مسمومیت در بسته مواد خوراکی دانش آموزان یافت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز هرمزگان، مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره تصاویری که چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه برخی دانش آموزانی از هرمزگان و سیستان و بلوچستان مدعی شده اند که در میان کیک های خوراکی آنها انواع قرص های روانگردان و غیر رونگردان یافت شده است، گفت:با توجه به اینکه نمونه های ارسالی به این دانشگاه، همگی باز بوده؛ نمی توان تایید کرد قرص یا کپسول ها از محل تولید وارد مواد خوراکی شده است و با بررسی های صورت گرفته مبدا این قرص ها کارخانه نبوده است.

فاطمه نوروزیان افزود: به صورت تصادفی از هرکدام از شرکت های مواد غذایی در مناطق مختلف استان بصورت کارتن های صد عددی از محصولات مختلف تهیه شد، ولی در هیچ کدام از این محصولات مورد مشکوک و جسم خارجی یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مورد اثبات شده ای درباره مسمومیت گزارش نشده است، گفت: ظاهر این قرص ها آنتی بیوتیک و استامینوفن است که برای آزمایش تشخیص نوع دارو به تهران ارسال شده است.

نوروزیان گفت: این اقدام بیشتر یک شیطنت اجتماعی است و از شهروندان خواست در صورت مخدوش بودن بسته محصول خوراکی از استفاده آن خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیدا شدن قرص و کپسول در مواد خوراکی

ماجرای پیدا شدن قرص و کپسول در مواد خوراکی