مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 16:152019-12-11حوادث

اخاذی میلیاردی سرگرد قلابی


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری فردی که مدعی بود سرگرد پلیس راهور است خبر داد و گفت: این مامور قلابی یک میلیارد و 500 میلیون ریال اخاذی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، بیان داشت: بیست و چهارم شهریور امسال ماموران دژبان ناجا در یکی از خیابان های جنوب تهران متوجه فردی شدند که لباس کارکنان راهور را با درجه سرگردی بر تن داشت و در حال اخذ جریمه از شهروندان بود؛ با توجه به اینکه این فرد بدون صدور قبض، جریمه را به صورت نقدی درخواست می کرد و قسمت هایی از لباس فرم وی نیز با لباس فرم کارکنان پلیس تفاوت داشت از وی تقاضای مدارک شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد که فاقد مدارک شناسایی بود دستگیر شد افزود: متهم هنگام انتقال به کلانتری موفق به فرار شد اما خودرو سواریش به کلانتری 179 خلیج تحویل و سپس پرونده تشکیل شده برای شناسایی وی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در بازرسی از خودرو متهم تعداد زیادی گواهینامه افراد مختلف کشف که با دعوت از آنان مشخص شد که این رانندگان وجوه مختلفی را به متهم پرداخت کرده اند تا کار آنها را در راهور انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی میلیاردی سرگرد قلابی

اخاذی میلیاردی سرگرد قلابی