مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-11سياسي

خوداتکایی در تجهیزات از مهمترین دستاورد های انقلاب


رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، مهمترین دستاورد های ارتش را پس از انقلاب اسلامی، خروج مستشاران نظامی و خوداتکایی در حوزه تجهیزات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس و در جمع خبرنگاران، با مقایسه وضع نیرو های مسلح نسبت به پیش از انقلاب، گفت: اگر بخواهیم به مهمترین تفاوت های ارتش نسبت به دوران پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی بپردازیم، باید مهمترین دستاورد های آن را خروج مستشاران نظامی و خوداتکایی در حوزه تجهیزات بدانیم.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: خوداتکایی در زمینه تجهیزات را از مهمترین دستاورد های انقلاب در حوزه دفاعی دانست و ادامه داد: از ابتدای انقلاب تمام تلاش ها چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه تجهیزات در این راستا بوده است که روی پای خود بایستیم.

امیر دریادار سیاری گفت: با توجه به اینکه ما بدنبال ارتقای توان بازدارندگی کشور هستیم و باید توان دفاعی را بالا ببریم، یکی از مولفه هایی که در ارتقای توان دفاعی کشور اثر دارد، نیروی انسانی است.

وی افزود: متغییری که روی انسان تاثیر می گذارد، مسائل فرهنگی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسائل فرهنگی برای ارتقای توان دفاعی کشور به آن اهمیت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوداتکایی در تجهیزات از مهمترین دستاورد های انقلاب

خوداتکایی در تجهیزات از مهمترین دستاورد های انقلاب