مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-11حوادث

26 نفر از اراذل و اوباش در کاشان دستگیر شدند


سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان گفت: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده کاشان 26 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار علی قربانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تامین آسایش و امنیت شهروندان کاشانی انجام می دهد، اظهار داشت: هر گونه عمل یا رفتاری که منجر به ناامنی در سطح شهر کاشان شود با آن برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کاشان ابراز داشت: طی این عملیات 26 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و با بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه سلاح غیرمجاز ، 40 قبضه قمه و سلاح سرد، یک کیلوگرم ماده مخدر گل و همچنین 150 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان همچنین از توقیف هشت دستگاه وسیله نقلیه از مخفیگاه اراذل و اوباش خبر داد و تصریح کرد: این وسائل روانه پارکینگ شد.

کشف 76کیلوگرم تریاک از یک کامیونت وی همچنین از کشف 76 کیلوگرم تریاک خبر داد و خاطرنشان کرد: این حجم از تریاک از یک کامیونت که به مقصد کرج در حال حرکت بود کشف شد.

سرهنگ قربانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات اذعان داشت: نیروی انتظامی کاشان از تمام ظرفیت خود برای مبارزه با سوداگران مرگ استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 نفر از اراذل و اوباش در کاشان دستگیر شدند

26 نفر از اراذل و اوباش در کاشان دستگیر شدند