مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-11سياسي

پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند


سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت پرداخت الکترونیک سداد که بر اساس اعلام نشریه معتبر نیلسون ریپورت از میان 150 شرکت پذیرنده برتر جهان رتبه 48 را دارد همواره در حمایت از همایش های تخصصی در حوزه مالی، پرداخت، استارت آپ ها و کسب وکارهای خلاق پیشگام بوده است، اینبار نیز با حمایت مادی و معنوی از سومین همایش تهران هوشمند که 18 و 19 آذرماه 1398 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد به فراهم کردن بستری مناسب برای نوآوری در این زمینه برآمد.

این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مدیران ارشد شهرداری ها، اعضای شوراهای اسلامی شهرها، چند تن از وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، موضوع مهم و استراتژیک شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

پنل تخصصی نوآوری در شهر، بازیگران، پلتفرم ها و اکوسیستم نیز با حضور و سخنرانی معاون فناوری اطلاعات پرداخت الکترونیک سداد در دومین روز برپایی این همایش برگزار شد.

طاها عباچی، معاون فناوری اطلاعات پرداخت الکترونیک سداد در این پنل با تشریح ظرفیت های این شرکت در حوزه تخصصی پرداخت، اظهار کرد: مجموعه پرداخت الکترونیک سداد برای همکاری با شهرداری تهران در جهت تسهیل و کارآمدسازی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند

پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند