مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-11دانش

تدوین طرح جامع و یکپارچه سازی سیاست های پژوهشی


​​​​​​​رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین طرح جامع و یکپارچه سازی سیاست های پژوهشی، مأموریت شورای عالی پژوهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی در اولین جلسه شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش، گفت: امیدوارم تعهدی که در حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، بتواند ما را به افقی که در اسناد بالادستی نظام آموزش عالی کشور تعیین شده، برساند.

وی با بیان اینکه نقشه جامع علمی کشور، سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 1393 و سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، سه سند خاص و راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود، اظهار داشت: یکی از بخش های سند دانشگاه اسلامی مربوط به نظام پژوهش و فناوری است که چشم اندازها، مأموریت ها، راهبردها و اقدامات لازم در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه ها را توصیف و مشخص کرده است.

از این رو اولین بحثی که به آن توجه داشتیم، نگاه بهینه سازی ساختار مدیریتی برای تحقق نظام پژوهش و فناوری ذیل 11 راهبرد این نظام در سند دانشگاه اسلامی بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ساماندهی نظام جامع پژوهش و فناوری با تأکید بر گسترش مرزهای دانش مبتنی بر آموزه های اسلامی و بومی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع و یکپارچه سازی سیاست های پژوهشی

تدوین طرح جامع و یکپارچه سازی سیاست های پژوهشی