مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-11حوادث

نجات یک هزار مسافر گرفتار در محورهای تکاب


یک هزار مسافر که در محورهای تکاب براثر برف و کولاک گرفتار شده بود نجات یافتند .

- مرکزآذربایجان غربی ،فرماندار تکاب با اشاره به مسدود شدن راه دسترسی 25 روستای شهرستان، گفت: یک هزار نفر از سرنشینان 320 دستگاه خودرو که شب گذشته و بامداد امروز در جاده های منتهی به تکاب گرفتار برف و یخبندان شده بودند، با تلاش راهداران نجات یافتند.

محمود زمانی افزود: شب گذشته 180 دستگاه خودرو سواری و باری از جمله سه دستگاه اتوبوس در گردنه مایین بلاغ محور تکاب- شاهین دژ، 100 دستگاه خودرو در محور تکاب- بیجار و 40 دستگاه در محور روستایی علی آباد نخوددره به علت بارش برف و یخبندان جاده قادر به تردد و ادامه مسیر نبود.

وی با بیان اینکه رانندگان بیشتر خودروهای گرفتار در برف فاقد زنجیر چرخ بودند، اظهار داشت: ماموران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب تا بامداد امروز مشغول برف روبی محورها بودند و با تلاش مستمر به بازگشایی جاده های منتهی به تکاب موفق شدند.

فرماندار تکاب ادامه داد: 184 کیلومتر از محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان از ساعت هشت صبح روز گذشته تا ساعت چهار بامداد امروز به مدت 20 ساعت توسط 6 اکیپ راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.

زمانی با اشاره به اینکه هم اینک تمام محورهای بین شهری و جاده های منتهی به تکاب باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک هزار مسافر گرفتار در محورهای تکاب

نجات یک هزار مسافر گرفتار در محورهای تکاب