مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-11اقتصادي

132 واحد مسکن برای نیازمندان در چهارمحال وبختیاری احداث شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 132 واحد مسکن در شهرهای چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سهراب رییسی با اشاره به عملکرد این اداره کل در حوزه مسکن شهری اظهارداشت: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری 132 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

وی افزود: این واحدها در شهرستان های شهرکرد 84 واحد، اردل 24 واحد و کیار 24 واحد احداث و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاد از ابتدا تاکنون هزار و 724 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر646 هزار و 904 میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است، گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استانداردهای مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحدهای ساخته شده توسط بنیاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

132 واحد مسکن برای نیازمندان در چهارمحال وبختیاری احداث شد

132 واحد مسکن برای نیازمندان در چهارمحال وبختیاری احداث شد