مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-11سياسي

پروژه ملی قطار سریع السیر اصفهان- قم با دریافت اختیارات تکمیل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: قطار سریع السیر اصفهان-قم یکی از پروژه های مهم و اساسی نظام خواهد بود و اگر بخش اصفهان به سمت قم را با اختیاراتی از وزارت خانه بگیریم، می توانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح بخش هایی از آن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: نقشه بالادستی در این اداره وجود دارد و قطعاً با همت همه دوستان طبق آن حرکت خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: کار زمانی انجام خواهد گرفت که همه هماهنگی و همکاری کنند و با اقبال خوبی که وزارت خانه به اصفهان دارد، می توانیم کارهای خوبی را انجام دهیم.

وی مطرح کرد: معتقدم پول نیست که کار می کند و تلاش و همکاری و پیگیری است که کارها را پیش می برد؛ در سال 87 و 88 که رکورد داشتیم، چند پروژه سنگین از جمله پل امام خمینی و زیرگذر هشت بهشت و چندین پروژه سنگین دیگر در اصفهان در حال انجام بود.

قاری قرآن با بیان اینکه اگر این همکاری و همدلی بین همه وجود داشته باشد، امور به سرانجام خواهد رسید، گفت: در توسعه شبکه راه های استان به خصوص راه های پیرامون می تواند کارهایی صورت بگیرد؛ در موضوع راه آهن هم معتقد می توانیم طرح هایی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ملی قطار سریع السیر اصفهان- قم با دریافت اختیارات تکمیل می شود

پروژه ملی قطار سریع السیر اصفهان- قم با دریافت اختیارات تکمیل می شود