مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-11سياسي

دشمن از دو سال گذشته برای اغتشاش در کشور برنامه ریزی کرده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: تشویق حضار برای مدیرکل سابق راه و شهرسازی اصفهان بجا بود، اینکه فرد اخلاق را رعایت کند و خیرخواه باشد، ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: قاری قرآن هر زمان کاری را شروع کرده به اتمام رسانده و در زمان سقاییان نژاد پروژه عظیم و بزرگ میدان امام علی (ع) را به همه دشواری هایش به سرانجام رساند؛ وی در اصفهان و قم قدم های بسیاری خوبی برداشته است.

وی ادامه داد: خط قاری قرآن خط کار است و بدون خط و خطوط سیاسی کار می کند و اصلاً به این مسائل توجه ندارد؛ در کشور به مدیران و افرادی نیاز داریم که بدون خط و خطوط سیاسی فقط با هدف کار کردن برای مردم فعالیت کنند.

طباطبایی نژاد با اشاره به حدیثی عنوان کرد: کسی که کاری از امور مسلمین را بر عهده می گیرد، سزاوار است که ابتدا خودش را درست کند و اهل کار باشد و بعد زیردستانش را به سمت کار هدایت کند و اگر بخواهد خودش را درست نکند، مثل کسی است که بخواهد سایه شاخه ای را راست کند بدون آن که بخواهد خود شاخه را راست کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مطرح کرد: افراد به مسؤولان و رؤسای خود نگاه می کنند؛ امید است مسؤولان قبلی در راه و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از دو سال گذشته برای اغتشاش در کشور برنامه ریزی کرده بود

دشمن از دو سال گذشته برای اغتشاش در کشور برنامه ریزی کرده بود