مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-11اجتماعي

30 تیم عملیاتی هلال احمر قزوین در طرح زمستانه فعال هستند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با آغاز طرح زمستانی هلال احمر، روزانه 150 نفر نیروی عملیاتی در قالب 30 تیم عملیاتی در پایگاه های جاده ای استان مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حکمت اله هاشمی روز چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانی سازمان های امدادی و ترافیکی استان قزوین اظهار کرد: در آغاز فصل سرما امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در 25 پایگاه ثابت، موقت و سیار به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت مردم استان و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال روزانه بیش از 150 نجاتگر در قالب 30 تیم عملیاتی مستقر در پایگاه های امداد جاده ای استان هستند، اظهار کرد: همچنین یک فروند بالگرد، 32 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه ست نجات، اتوبوس آمبولانس، خودروی ویژه آرگو و 4 دستگاه موتورآمبولانس در شرایط برف و کولاک آماده امدادرسانی و ارائه خدمات به شهروندان هستند.

هاشمی ادامه داد : چنانچه مسافران و مردم در هر ساعتی از شبانه روز به خدمات هلال احمر نیاز داشته باشند، می توانند با سامانه 112 تماس برقرار کنند تا نزدیک ترین اکیپ و تیم امدادی در کوتاهترین زمان ممکن به آنها خدمت رسانی کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه تغذیه و اسکان اضطراری در تمامی پایگاه های جمعیت در نظر گرفته شده است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تیم عملیاتی هلال احمر قزوین در طرح زمستانه فعال هستند

30 تیم عملیاتی هلال احمر قزوین در طرح زمستانه فعال هستند