مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-11سياسي

برگزاری جشنواره مدهامتان ویژه روستا و عشایر/ رقابت نوجوانان مسجدی


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستاییان و عشایر با هدف کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی طی روزهای 21 تا 23 آذرماه در شهرستان دزفول برگزار می شود.

- حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور طر روزهای عشایر 21 تا 23 آذر با حضور بیش از 100 شرکت کننده در سه رشته اذان، قرائت و ترتیل در شهرستان دزفول استان خوزستان برگزار می شود.

  وی افزود: در این جشنواره که از عصر پنج شنبه با پذیرش شرکت کنندگان آغاز می شود، حدود یکصد نفر از استان های کشور حضور پیدا می کنند و در سه رشته اذان، قرائت و ترتیل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارزانی تصریح کرد: مسابقات صبح و عصر جمعه 22 آذرماه برگزار خواهد شد و در نهایت اختتامیه آن نیز از ساعت 9:30 شنبه 23 آذرماه حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و برخی مسئولان استانی در مسجد جامع شهرک منتظری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مدهامتان ویژه روستا و عشایر/ رقابت نوجوانان مسجدی

برگزاری جشنواره مدهامتان ویژه روستا و عشایر/ رقابت نوجوانان مسجدی