مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-11سياسي

دانشگاه ها به سمت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند


رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه دانشگاه ،مبدا تحولات و چراغ هدایت جامعه است، اظهار کرد: امروزه نگرش نو و جدید با توجه به نیاز جامعه در دانشگاه های کشورمان ضروری بوده و از این رو باید دانشگاه ها به سمت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه دانشگاه ،مبدا تحولات و چراغ هدایت جامعه است، اظهار کرد: امروزه نگرش نو و جدید با توجه به نیاز جامعه در دانشگاه های کشورمان ضروری بوده و از این رو باید دانشگاه ها به سمت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند.

میر رضا مجیدی در آیین تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تبریز با بیان این اینکه دانشگاه ها برای رسیدن به اهداف تعالی و پیشرفت خود در بخش های مختلف باید بر اساس سند چشم انداز، اسناد بالادستی و راهبردی خویش حرکت کنند، گفت: دانشگاه تبریز نیز در سال های اخیر با تدوین برنامه های کلان و راهبردی در این مسیر گامهای موثری برداشته است.

وی، حرکت در مسیر دانشگاه های نسل سوم و چهارم را از جمله برنامه های راهبردی و کلان این دانشگاه بیان کرد و افزود: دانشگاه نسل سوم همان دانشگاه کارآفرین و دانشگاه نسل چهارم، جامعه محور و در حال بین المللی شدن است که در این راستا مسئولان و مدیران دانشگاه به کمک دانشگاهیان این دانشگاه، کارهای خوبی انجام داده اند، ولی برای رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها به سمت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند

دانشگاه ها به سمت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند