مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-11اجتماعي

گرمایش 167 کلاس درس مازندران با بخاری های نفتی


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: 167 کلاس درس استان در مناطق کوهستانی و دوردست هنوز از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قربانعلی شیرزاد در جمع مدیران و معاونان این اداره کل فعال شدن 95 درصد از پروژه های آموزشی استان را نشانه فضای تعامل مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران شهرستان ها و مناطق مازندران با اداره کل نوسازی عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت استانداردها گفت: نوسازی حتماً باید در همه ساخت و سازها حضور داشته باشد و تمام مراحل ساخت و ساز باید با نظارت کامل نوسازی انجام شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران همچنین به موضوع جمع آوری بخاری های غیراستاندارد اشاره و افزود: در بحث ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس از سال 92 تاکنون بیش از 88 میلیارد تومان هزینه شد و در همین راستا 10 هزار سیستم گرمایشی مدارس ایمن سازی شد.

شیرزاد ادامه داد: علاوه بر این 167 کلاس هنوز از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده می کنند ، زیرا این مدارس در مناطق کوهستانی و دور دست قرار دارند است که هنوز به گاز دسترسی ندارند و ما نیز به دنبال جایگزینی آن با رادیاتورهای برقی و سیستم هوای کوره گرم هستیم.

وی همچنین باتوجه به این که در برخی روستاها نیز گازرسانی انجام و حتی علمک ها نصب شد اما هنوز گاز مدرسه وصل نشد، از مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمایش 167 کلاس درس مازندران با بخاری های نفتی

گرمایش 167 کلاس درس مازندران با بخاری های نفتی