مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-11سياسي

بررسی وضعیت کاندیداهای زن اصلاح طلب در نشست «صدف»


پنجمین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف)به میزبانی دوره ای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

- پنجمین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف)به میزبانی دوره ای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه حوادث و مسائل روز کشور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و اعضا نیز ضمن ابراز تاسف از حوادث آبان 98و همدردی با آسیب دیدگان، بر ضرورت صیانت از حاکمیت ملی، تمامیت ارضی کشور و رعایت اصول مصرح در قانون اساسی، مبنی بر به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم و تلاش در جهت حفظ سرمایه اجتماعی و بازگرداندن امید و اعتماد به جامعه و مجازات خاطیان و دلجویی از آسیب دیدگان تاکید کردند.

محور دیگر بحث در این جلسه، انتخابات مجلس یازدهم بود.

تشکیل مجلسی در تراز قانون اساسی، کارآمد و مقتدر و تمهید مقدمات و الزامات حق تعیین سرنوشت با انتخاب نمایندگانی شایسته، پاکدست، دلسوز و باورمند به قسط اجتماعی و عدالت جنسیتی و تحقق سهمیه حداقل 30 درصدی زنان از موضوعات مورد بحث بود.

در این جلسه پیشنهاداتی جهت آماده سازی زنان اصلاح طلب کاندیدا و توان افزایی آنان جهت ایفای رسالت نمایندگی طرح و مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت کاندیداهای زن اصلاح طلب در نشست «صدف»

بررسی وضعیت کاندیداهای زن اصلاح طلب در نشست «صدف»