مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:062019-12-11سياسي

حامیان سیاست های نابخردانه در منطقه، پاسخگوی افکار عمومی باشند


معدود کشور های حامی استمرار سیاست های نابخردانه کنونی باید در منطقه به افکار عمومی پاسخ دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه صادره در چهلمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض و برخی اظهار نظر ها در آن نشست اظهار داشت: تکرار ادعا های بی اساس در این بیانیه حاصل فشار سیاسی معدودی از اعضای این شوراست که در چند دهه گذشته تمام تلاش خود را صرف جلوگیری از توسعه همکاری های چند جانبه کردند.

آقای موسوی افزود: آنان با کوته نظری خود در این سال ها نه تنها موجب تاراج ثروت های کشور های همسایه شده اند بلکه زمینه مداخله هر چه بیشتر بیگانگان را در این منطقه حساس فراهم کرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهار داشت: معدودی از اعضای این شورا تمایل دارند با استمرار سیاست های نابخردانه خود فرصت های همکاری که از سوی کشورمان با هدف ایجاد امنیت و ثبات در منطقه ارائه شده است را از بین ببرند که شایسته است دیگر کشور های منطقه این اجازه را به آن ها ندهند.

آقای موسوی با اشاره به رفتار مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته افزود: ارائه پیشنهاد پیمان عدم تعرض، مجمع گفتگو های منطقه ای و نهایتا پویش صلح هرمز از جمله تلاش های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان سیاست های نابخردانه در منطقه، پاسخگوی افکار عمومی باشند

حامیان سیاست های نابخردانه در منطقه، پاسخگوی افکار عمومی باشند