مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-11اجتماعي

فعال شدن 82 راهدارخانه ثابت و سیار برای زمستان در فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که 82 راهدارخانه ثابت و سیار در زمستان امسال اقدامات مرتبط با راهداری، عملیات برف روبی و امدادهای احتمالی در جاده های این استان را پوشش می دهند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که 82 راهدارخانه ثابت و سیار در زمستان امسال اقدامات مرتبط با راهداری، عملیات برف روبی و امدادهای احتمالی در جاده های این استان را پوشش می دهند.

علیرضا سیاهپور چهارشنبه 20 آذر در آیین افتتاح طرح انتظامی ترافیکی زمستانی پلیس و یگان های امدادی با بیان اینکه از مردادماه برنامه ریزی های زمستان امسال در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پیشران رفع همه محدودیت های ترافیکی و جاده ای، سبز قامتانی هستند که برای امنیت شبانه روزی تلاش می کنند.

او با اشاره به احصاء محدودیت ها، ریزش برداری گردنه ها، لکه گیری موانع، تامین شن و نمک در همه راهدارخانه ها به اندازه کافی، استقرار ماشین آلات مورد نیاز و .

در زمستان امسال، گفت: علیرغم محدودیت های زیاد مالی اما برنامه ریزی های مطلوبی در راستای روان سازی و تردد ایمن در جاده های استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با ابراز امیداوری نسبت به اینکه شاهد حداقل ریزش در گردنه های استان در زمستان امسال باشیم، عنوان کرد: اگرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 82 راهدارخانه ثابت و سیار برای زمستان در فارس

فعال شدن 82 راهدارخانه ثابت و سیار برای زمستان در فارس