مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:562019-12-11سياسي

در ماهشهر و عسلویه عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند


رییس دفتر رییس جمهور درباره جزییات اتفاقات نیزارهای ماهشهر گفت: بر اساس تصاویری که از این اتفاقات موجود است عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند که این کار خیلی عجیبی است.

- آرشیو رییس دفتر رییس جمهور درباره جزییات اتفاقات نیزارهای ماهشهر گفت: بر اساس تصاویری که از این اتفاقات موجود است عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند که این کار خیلی عجیبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره جزییات اتفاقات نیزارهای ماهشهر گفت: بر اساس تصاویری که از این اتفاقات موجود است عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند که این کار خیلی عجیبی است.

وی افزود: در ماهشهر و عسلویه شاهد بودیم که اینها سنگربندی کرده بودند و اسلحه داشتند که این موضوع عجیبی بود؛ عده ای از کشته ها هم توسط همین ها انجام شده است.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد گفت: جانشین حجتی هنوز مشخص نشده است و بین افراد مختلف بررسی می کنیم.

ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ماهشهر و عسلویه عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند

در ماهشهر و عسلویه عده ای مسلح به نیروی انتظامی و مردم تیراندازی می کردند