مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:562019-12-11اقتصادي

برنامه های مالی جدید برای توسعه میادین نفتی


آنطور که معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، یکی از برنامه های پیش بینی شده در بودجه سال آینده تعریف نظام روابط مالی جدید برای توسعه میادین نفتی است.

- حمید پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان به اینکه بودجه سال آینده برنامه محور شده است به مواردی در این رابطه اشاره کرد و توضیح داد: به عبارتی، هر دستگاه سیاست گذاری باید بگوید چه برنامه ای برای سال آینده انجام می دهد و هزینه برنامه ها چقدر است و این برنامه ها کمی و کنترل پذیرند.

بر این اساس کارایی یک دستگاه معلوم شود و دستگاه ها برنامه محور می شوند.

وی با بیان اینکه موافقت نامه هایی که هر ساله مبادله می شود، در طول سال بودجه ای انجام می شود؛ به نحوی که گاهی مبادله موافقت نامه برای انجام یک طرح، به روزهای پایانی سال هم کشیده می شود، گفت: در لایحه سال آینده موافقت نامه ها قبل از سال انجام می شود، یعنی تبادل موافقت نامه ها از هم اکنون انجام می شود و در فروردین ماه ابلاغ می شود؛ به طوری که دستگاه ها بتوانند از ابتدای سال کارشان را شروع کنند و متوقف نشوند و با سرعت جلو بروند.

رقابت برای سرمایه گذاری در میادین نفتی پورمحمدی موضوع مهم دیگر در این رابطه را نظام روابط مالی نفت اعلام کرد و گفت: کار مهمی انجام شده است، به خصوص در شرایط فعلی که ما فضا را باید به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مالی جدید برای توسعه میادین نفتی

برنامه های مالی جدید برای توسعه میادین نفتی