مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-11سياسي

مونسان درباره حذف معافیت مالیاتی به معاون اول رییس جمهور نامه داد


​​​​​​​معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از نامه مونسان به معاون اول رییس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی درباره حذف ماده 142 قانون مالیات های مستقیم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویا محمودیان، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، با اشاره به دغدغه برخی از هنرمندان درباره حذف ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در پیش نویس لایحه اصلاحی برخی از قوانین و مقررات مالیاتی تدوین شده در دفتر پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: هنرمندان حوزه صنایع دستی در این خصوص دغدغه و نگرانی نداشته باشند، چرا که موضوع جلوگیری از حذف این ماده، در حال پیگیری است.

وی گفت: وزیر میراث فرهنگی در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری و نیز به وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به ارزش های والای فرهنگی، هنری و سایر ویژگی های مادی و معنوی صنایع دستی و هنرهای سنتی، خواستار جلوگیری از حذف ماده مذکور (142) شده است.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با بیان این که تعداد بسیار زیادی از فعالان حوزه صنایع دستی را بانوان تشکیل می دهند، اضافه کرد: بانوان بخش زیادی از جامعه هنرمندان صنایع دستی را تشکیل می دهند که در این میان تعداد زیادی از آنان بانوان سرپرست خانوار هستند، به طور حتم باقی ماندن این ماده و جلوگیری از حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان درباره حذف معافیت مالیاتی به معاون اول رییس جمهور نامه داد

مونسان درباره حذف معافیت مالیاتی به معاون اول رییس جمهور نامه داد