مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-11اقتصادي

جلوی این تخلف خطرناک را بگیرید!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از افزایش مصرف گاز ال پی جی در خودروها خبر داد و گفت: از دستگاه های نظارت کننده درخواست داریم تا جلوی این تخلف حساس را بگیرند زیرا برای سلامت مردم خطرناک است و در آینده نیز حتما مشکل ساز خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از افزایش مصرف گاز ال پی جی در خودروها خبر داد و گفت: از دستگاه های نظارت کننده درخواست داریم تا جلوی این تخلف حساس را بگیرند زیرا برای سلامت مردم خطرناک است و در آینده نیز حتما مشکل ساز خواهد شد.

سید نورالله حسن زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انفجار برخی از خودروهایی که از گاز LPG استفاده می کنند، اظهار کرد: برخی از خودروها گاز را به صورت کاملا غیراستاندارد در خودروی خود تعبیه می کنند و این اتفاق نگران کننده است و باید جلوی آن گرفته شود.

وی افزود: به دلیل وجود این خطرات و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق، یک سامانه برای توزیع گاز طراحی شده است که از مبدا، میزان سهمیه هر شهرستان در این سامانه مشخص می شود و به محض اینکه سهمیه شهرستان ها از اهواز خارج شود، فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان باید در جریان این سهمیه قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی این تخلف خطرناک را بگیرید!

جلوی این تخلف خطرناک را بگیرید!