مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-11اقتصادي

گستره خدمات سامانه 2000 مخابرات آذربایجان غربی افزایش یافت


رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی از افزایش گستره خدمات سامانه 2000 مخابرات همزمان با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی خبر داد.

- علی محمد علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارومیه با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی و افزایش گسترده خدمات سامانه 2000 مخابرات ایران اظهار کرد: از سالهای گذشته سامانه 2000 به منظور ارائه خدمات پرداخت غیر حضوی و خرید شارژ در اختیار مشترکین قرار گرفته بود.

وی افزود: همزمان با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، امکانات این سامانه نیز گسترش یافت و هم اکنون در این سامانه امکان پرداخت کارکرد تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت فراهم شده است.

رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مزایای این سامانه وصل بلافاصله تلفن های قطع شده پس از پرداخت کارکرد از طریق این سامانه است.

علی نژاد گفت: همچنین سامانه 2021 در راستای پاسخگویی به سئوالات مخابراتی مشترکان استان طراحی شده و در طول ساعات اداری و غیر اداری به مشترکین عزیز خدمات ارائه میکند.

وی افزود: ارتباط مستقیم با روابط عمومی، ارتباط با مدیران، ارتباط با بازرسی و اعلام ساعت و اوقات شرعی از دیگر امکانات سامانه 2021 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره خدمات سامانه 2000 مخابرات آذربایجان غربی افزایش یافت

گستره خدمات سامانه 2000 مخابرات آذربایجان غربی افزایش یافت