مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-11اقتصادي

بازار تولید انیمیشن در کشور به درستی ارزیابی نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سجادی نیری، دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری رویداد رویازی 2 (پیچ بزرگ تهران) که صبح امروز در سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، - دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بازار انیمیشن های تولید شده در کشور ارزیابی نمی شود و هزینه اضافه برای تولید کننده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سجادی نیری، دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری رویداد رویازی 2 (پیچ بزرگ تهران) که صبح امروز در سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 700 میلیارد سهم صنایع خلاق در جهان بوده که 250 میلیارد دلار آن حاصل از ساخت انیمیشن بوده است در حالی که این گردش مالی در ایران 60 میلیارد بوده است.

وی افزود: ما کشوری فرهنگی و ادب دوست هستیم و پتانسیل های بسیاری برای توسعه صنعت انیمیشن داریم که رویدادی مثل رویازی می تواند با علمی و اقتصادی کردن آن این رویا را محقق کند.

سجادی نیری افزود: در انیمیشن سازی کشور یک مشکل داریم، این که انیمیشن هایی که تولید می شود قبلا بازار آن سنجیده نشده و یک تیم در یک اتاق تصمیم می گیرند تا محصول انیمیشنی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تولید انیمیشن در کشور به درستی ارزیابی نمی شود

بازار تولید انیمیشن در کشور به درستی ارزیابی نمی شود