مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:252019-12-11سياسي

دفاتر تسهیل گری در محلات کم برخوردار آبادان راه اندازی می شود


معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، دفاتر تسهیل گری در محلات کم برخوردار آبادان با هدف کمک به بازآفرینی شهری راه اندازی می شود.

- محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به جلسه ستاد بازآفرینی شهری آبادان که به منظور ارائه جزییات راه اندازی نخستین دفتر تسهیل گری در یکی از محلات هدف شهر آبادان و بیان رسالت های ستاد بازآفرینی شهری و مسئولیت هر کدام از دستگاه های اجرایی در مساعدت به مشاور طرح در راستای تنظیم سند توسعه محلات هدف و کم برخوردار شهر آبادان و با حضور تمامی اعضا برگزار شد، افزود: بر همین مبنا و در نخستین گام قرار شد تا به منظور تهیه سند توسعه محله ذوالفقاری، مشاور طرح توسعه تسهیل گیری ظرف مدت هفته آینده فعالیت خود را در این محل آغاز کند.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت زندگی مردم در محلات کم برخوردار و بافت های فرسوده شهری هدف اصلی این بازآفرینی است، اظهار کرد: برای فرهنگ سازی این امر مهم و ارائه مشاوره به مردم و راهنمایی آنان، دفاتر تسهیل گری در محلات فرسوده مستقر خواهند شد که هدف دفاتر تسهیل گری، مشارکت هرچه بیشتر مردم در مدیریت شهر است.

وی تصریح کرد: به منظور تهیه سند توسعه محله، مقرر شد تا تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد نهایت همکاری را در ارائه اطلاعات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری در محلات کم برخوردار آبادان راه اندازی می شود

دفاتر تسهیل گری در محلات کم برخوردار آبادان راه اندازی می شود