مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:252019-12-11سياسي

کارگاه تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در بوشهر برگزار شد


کارگاه تاریخ شفاهی و خاطره نویسی طی دو روز با حضور نویسندگان و پژوهشگران دفاتر فرهنگ و پایداری استان ها در سالن نمایش حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری صبح چهارشنبه در جمع مسئولان و پژوهشگران ادبیات پایداری اظهار داشت: در این کارگاه مباحت تئوری و نظری برای پاسخگویی به پرسش های نویسندگان و محققان در زمینه ثبت و ضبط خاطره ها و مصاحبه هایی که انجام می دهند مطرح شد.

محمد قاسمی پور افزود: حاضران با اصول، فنون مصاحبه و نحوه ثبت و ضبط خاطره ها آشنایی دارند و بیشتر پرسش ها در زمینه برطرف کردن اشکال و تقویت توانمندی ها در زمینه پرسشگری بود تا بتوانند به شکل مستندنگارانه و واقعیت گرایانه پای ثبت و ضبط آدم های دارای خاطره بنشینند.

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه های نویسندگان و محققان از گوشه و کنار کشور بیشتر آنان تفاوت های فرهنگی و اقلیمی را می شناسند به همین دلیل سعی شد جواب‎های جمعی به مسائل فرآروی آنها داده شود.

قاسمی پور یادآور شد: امسال به دلیل گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی پروژه های نویسندگان و محققان بیشتر مرتبط با انقلاب اسلامی بود و برخی از آنها تا دهه فجر به ثمر خواهد نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در بوشهر برگزار شد

کارگاه تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در بوشهر برگزار شد