مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:152019-12-11اقتصادي

فروش از دم قسط اموال مازاد بانک ها در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس مرادپور مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد اظهار داشت: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، مازاد اموال تملیکی بانک ها باید حداکثر ظرف دو سال به فروش برسد، - مدیرکل امور بانکی وزارت اقتصاد از فراهم شدن زمینه عرضه املاک مازاد بانک ها از طریق بورس طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا در روز های آینده این اجازه را به بانک ها بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس مرادپور مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد اظهار داشت: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، مازاد اموال تملیکی بانک ها باید حداکثر ظرف دو سال به فروش برسد، اما حکم قانونی آن توسط مجلس در اردیبهشت سال 1394 و در قالب ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید تصویب شد.

وی ادامه داد: طبق این حکم قانونی، کلیه بانک های دولتی و خصوصی مکلف به واگذاری اموال مازاد خود ظرف سه سال شده اند.

مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی همچنین گفت: این اموال مازاد شامل سهام (بنگاه هایی که به تملک بانکی درآمده اند) و املام مازاد بانکهاست که سالانه باید 33 درصد آن به فروش برسند.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد واگذاری های انجام گرفته تا به الان عنوان کرد: تا قبل از مسئولیت آقای دژپسند 8 هزار میلیارد تومان از املاک و سهام بانک های دولتی و خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش از دم قسط اموال مازاد بانک ها در بورس

فروش از دم قسط اموال مازاد بانک ها در بورس