مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-11سياسي

350 اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر در هفته آخر آذرماه گفت: 350 اثر برای ارائه در پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شده که از آثار برگزیده تجلیل می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر در هفته آخر آذرماه گفت: 350 اثر برای ارائه در پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شده که از آثار برگزیده تجلیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ابراهیمی در نشست اعضای ستاد پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار کرد: این ستاد تلاش وافری در مسیر عمل گرایی و تاثیرگذاری در گسترش فرهنگ اقامه نماز داشته است.

وی شناسایی و رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت را از برنامه های مهم ستاد اقامه نماز استان بوشهر دانست و تاکید کرد: مردم استان بوشهر توجه ویژه ای به اقامه فریضه الهی به ویژه نماز دارند و این فرهنگ استان بوشهر را به استانی مذهبی تبدیل کرده است.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و ادارات در ترویج فرهنگ اقامه نماز خاطرنشان کرد: این مهم سبب شده که ضعف ها در کوتاه ترین زمان بررسی و زمینه رفع آن فراهم شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد

350 اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد