مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-11ورزشي

رویارویی مربیان ملی با بهترین خط حمله و دفاع


تقابل سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال با شاگردان شان که عنوان بهترین خط دفاعی و حمله را به نام خود ثبت کرده اند، می تواند تماشایی ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر را رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فصل جاری لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه با برگزاری هفت دیدار وارد هفته دوازدهم می شود.

در این هفته از رقابت ها آبادانی های زخم خورده از دو باخت متوالی که منجر به سقوط شان به رده چهارم شده میزبان شیمیدر هستند که پس از پشت سر گذاشتن سه - چهار هفته بحرانی و باخت های متوالی در آن، این روزها اوضاع و احوالی خوبی دارند و فعلا هم جایگاه سوم جدول را در اختیار گرفته اند.

مهرام که منتظر کوچکترین لغزش دیگر مدعیان است تا خود را از جایگاه پنجم بالا بکشاند در مشهد به مصاف آویژه صنعت می رود که نزدیک ترین تیم به خودش است.

در تالار بسکتبال آزادی دو تیم نیروی زمینی و مس کرمان رو در روی هم قرار می گیرند به این امید که بتوانند یک برد به حداقل بردهای خود اضافه کنند.

دیدار رعد پدافند هوایی و شورا و شهرداری قزوین دیگر دیداری است که نتیجه آن می تواند در اوضاع و احوال ته جدولی ها تاثیرگذار باشد.

از میانه جدول هم ذوب آهن اصفهان با اکسون تهران و شهرداری بندرعباس با توفارقان آذرشهر برگزارکننده دیدارهای تعیین کننده ای خواهند بود اما هیچ یک از این دیدارها نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی مربیان ملی با بهترین خط حمله و دفاع

رویارویی مربیان ملی با بهترین خط حمله و دفاع