مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-11اجتماعي

راه اندازی مرکز توانبخش در کرمانشاه به زودی


رییس سازمان استثنایی وزارت آموزش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از راه اندازی مرکز توانبخشی در کرمانشاه در آینده ای نزدیک خبر داد - مرکز کرمانشاه جلسه شورای آموزش و پرورش استان صبح امروز تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور رییس سازمان استثنایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد مهمترین مباحث مورد گفتگو احداث مرکز توانبخشی، سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیاز های ویژه و احداث مرکز دانش آموزان اوتیسم بود جواد حسینی رییس سازمان استثنایی وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 درصد از جمعیت دنیا را معلولان تشکیل می دهند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث زلزله و سیلی که در استان رخ داد گفت: خوشبختانه این حوادث تبدیل به فرصتی شد تا برای ساماندهی بسیاری از مدارسی که اعتباری برای بازسازی و نو سازی آن ها وجود نداشت ردیف اعتباری ایجاد شود و این مدارس سامانی بگیرند حسینی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی در کشور بالای 10 متر است افزود: سیاست اصلی سازمان تفکیک، تلفیق و حرکت به سمت فراگیری این دانش آموزان است.

رییس سازمان استثنایی وزارت آموزش و پرورش حرفه آموزی دانش آموزان استثنایی یکی از اهداف پیش روی این سازمان در آینده ای نزدیک است وی همچنین در خصوص احداث مرکز جامع توانبخشی در کرمانشاه گفت: 12 مرکز در سراسر کشور با عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز توانبخش در کرمانشاه به زودی

راه اندازی مرکز توانبخش در کرمانشاه به زودی