مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-11اقتصادي

اعلام 30 نماد متوقف بورسی


آخرین آمار ارائه شده حاکی از آن است که از 13 شهریور 1395 تا 18 آذر امسال 30 نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران متوقف شده که از این میان چهار نماد به حالت تعلیق درآمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماد کنتورسازی ایران (آکنتور) از تاریخ 13 شهریور 95 به علت تعلیق نماد معاملاتی متوقف است که این نماد عنوان قدیمی ترین نماد معاملاتی متوقف در بازار سرمایه را یدک می کشد.

علاوه بر این نماد، نماد بانک انصار (وانصار) از ششم مرداد 1397 تعلیق بوده و نمادهای کنترل خوردگی تکین کو (رتکو) از دوم آذر سال جاری و مس شهید باهنر (فباهنر) از نهم آذر سال جاری در حالت تعلیق قرار دارند.

همچنین نمادهای صنایع لاستیکی سهند (پسهند)، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی(تکشا)، توریستی و رفاهی آبادگران ایران(ثاباد)، قطعات اتومبیل ایران(ختوقا)، داروسازی زهراوی(دزهراوی)، سیمان آرتا اردبیل(ساربیل)، سیمان تهران(ستران)، سیمان فارس(سفار)، کشت و صنعت پیاذر(غاذر)، کاشی پارس(کپارس)، پارس سرام(کسرام)، لیزینگ ایرانیان(وایران) و واسپاری ملت(ولملت) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی در 15 روز متوالی متوقف شدند.

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (انتخاب اعضا) باعث توقف نمادهای سیمان شرق (سشرق)، بانک کارآفرین(وکار)، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده(در خصوص تغییر سرمایه) باعث توقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 30 نماد متوقف بورسی

اعلام 30 نماد متوقف بورسی