مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-11سياسي

باطل سحر محاصره اقتصادی و تحریم


جریان انقلاب باید در جنگ اقتصادی در صف اول حمایت از رونق تولید قرار گیرد در کنار تولید کنندگان وکار آفرینان؛ آنها با مشکلات فراوانی مواجه هستند و نیاز دارند که جریان انقلابی مطالبه گر حقوق آنها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدامین توکلی زاده در یادداشتی نوشت: توصیف و تحلیل اوضاع کشور از منظرهای مختلف قابل بررسی است ولی فارغ از درستی یا نادرستی این توصیف و تحلیل ها کمتر توجهی به ارائه راهکار می شود.

مشکل اصلی کشور، اقتصاد و معیشت مردم است و در همین راستا دو راهکار مطرح است، یکی از طرف دولت و جریان های سیاسی حامی آنها و دیگری از طرف رهبرمعظم انقلاب.

• نگاه به خارج  جریان غرب گرا که با دو تابلوی اصلاحات و اعتدال شناخته می شود، حل مسائل کشور را در گرو تعامل با آمریکا و اروپا می دانند وبا ادبیات مختلف ولی اصول و روشهای یکسان این راه را دنبال می کنند .

غربگرایان مشکلات کشور ناشی از تنش های در سیاست خارجی می دانند ومعتقدندبا مذاکره و تعامل می شود یک بازی برد برد تعریف کرد.

در یک تحلیل بسیار خوش بینانه وبا نادیده گرفتن جریان های نفوذی در حوزه تصمیم سازی می توان گفت این جریان با اعتماد به قواعد مرسوم دیپلماتیک قریب 7 سال است در تلاش هستند که روزنه ای از همکاری و تعامل با آمریکا و اروپا ایجاد نمایند اما تا به امروز موفق نبوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باطل سحر محاصره اقتصادی و تحریم

باطل سحر محاصره اقتصادی و تحریم