مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-11سياسي

اعلام صلاحیت داوطلبان نمایندگی تا 26 آذرماه


هیات های اجرایی به مدت 10 روز پس از پایان مهلت ثبت نام از 17 تا 26 آذرماه جاری صلاحیت داوطلبان را بررسی و به فرمانداران ابلاغ می کنند.

- مرکز ایلام؛ محمد نوذری افزود: یک روز پس از ابلاغ تایید یا رد صلاحیت، داوطلبان رد صلاحیت شده از 28 آذر تا اول دی می توانند به مدت چهار روز شکایت خود را به هیات نظارت ابلاغ تا بررسی لازم صورت گیرد.

هیات نظارت طی 20 روز از دوم تا بیست ویکم دی کار رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر در خصوص صلاحیت همه داوطلبان را پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت انجام داده و به فرمانداران حوزه های انتخابیه اعلام می کند.

پس از این مرحله در مدت 20 روز از 22 دی تا 11 بهمن، فرمانداران حوزه های انتخابیه مراتب تایید یا رد صلاحیت را به داوطلبان اعلام کرده و شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده را دریافت و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص همه داوطلبان را به وزارت کشور اعلام می کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: پس از این مرحله در مدت سه روز نیز از 12 تا 14 بهمن شکایت داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده اند، اما شورای نگهبان نظر به رد صلاحیت آنان دارد، دریافت می شود.

رسیدگی به شکایت داوطلبان نیز بوسیله شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور از 15 تا 21 بهمن ادامه دارد که در نهایت 22 بهمن ماه اعلام قطعی اسامی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام صلاحیت داوطلبان نمایندگی تا 26 آذرماه

اعلام صلاحیت داوطلبان نمایندگی تا 26 آذرماه