موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-11اقتصادي

«کمبود مصالح» در مناطق سیل زده گلستان/ کندی چرخ بازسازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، گرچه سیلی سیل بر گونه‎های طبیعت با گذشت سه فصل ناپدید شده است اما هنوز درد آن بر زخم‎های ترکمن‎صحرا خودنمایی می‎کند.

سیل خسارت‎بار فروردین‎ماه امسال و ویرانی‎های پس از آن، تنها سیل و سرما و بی‎خانمانی و گرمای طاقت‎فرسا در ذهن‎های مردم سیل‎زده دشت ترکمن عبور می‎کند.

گرچه وعده‎های مسؤولان ارشد کشور از وزیر کشور گرفته تا استاندار گلستان ساخت خانه‎های خسارت‎دیده از سیل تا قبل از آغاز فصل سوز و سرما بود اما این وعده‎ها هنوز روی خوش اجابت را به خود ندیده و با گذشت حدود 9 ماه از وقوع سیل ویرانگر در گلستان چرخ بازسازی واحدهای سیل‎زده استان به کُندی می‎چرخد.

البته در کنار وعده‎های شیرین و بی‎شمار برخی مسؤولان، ارگان‎های مختلف همچون سپاه، بسیج، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفین، کمیته امداد و بهزیستی برای رفع بحران‎های ناشی از سیل تلاش‎های فراوانی داشتند اما واقعیت آن است که بسیاری از این اقدامات در عمق گستردگی سیل کمرنگ جلوه کرده و خسارت‎دیدگان سیل نسبت به پایان خوش شاهنامه‎ای که مسؤولان به آنها وعده دادند تردید دارند.

حال با عقب‎نشینی وعده‎ها، مسؤولان ابراز امیدواری کردند تا پیش از رسیدن فصل زمستان منازل سیل‎زدگان بازسازی شود، سیل زدگان گلستان هم که کم کم سرمای سوزان فصل پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمبود مصالح» در مناطق سیل زده گلستان/ کندی چرخ بازسازی

«کمبود مصالح» در مناطق سیل زده گلستان/ کندی چرخ بازسازی