مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-11اقتصادي

طرح های پژوهشی می تواند نیازهای جامعه را برطرف کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در شرایطی که تحریم هستیم و تنگناهای اقتصادی در کشور وجود دارد طرح های پژوهشی و فنآورانه می تواند بخشی از نیازهای جامعه را پوشش دهد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در شرایطی که تحریم هستیم و تنگناهای اقتصادی در کشور وجود دارد طرح های پژوهشی و فنآورانه می تواند بخشی از نیازهای جامعه را پوشش دهد.

ابوالفضل یاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قزوین که با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید در پارک علم و فناوری قزوین دایر شده است، با حضور در غرفه جهاد دانشگاهی استان قزوین در جریان تازه ترین فعالیت های این نهاد قرار گرفت.

یاری در حاشیه این بازدید در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته پژوهش به عنوان یک رویداد علمی، فناورانه و پژوهشی سمبلی برای توجه به پژوهش در سطح استان های مختلف و شیوه برقراری ارتباط برای اجرایی شدن طرح های پژوهشی و فناورانه است.

وی افزود: در شرایطی که تحریم هستیم و تنگناهای اقتصادی در کشور وجود دارد طرح های پژوهشی و فنآورانه می تواند بخشی از نیازهای جامعه را پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی می تواند نیازهای جامعه را برطرف کند

طرح های پژوهشی می تواند نیازهای جامعه را برطرف کند