مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-11سياسي

چرا کلاس درس استاد شفیعی کدکنی شلوغ است؟


«در غوغای تبلیغات «رایگان سر کلاس شفیعی کدکنی بنشینید» معلوم نیست گفته های شفاهی او سر کلاس، جایی ثبت و ضبط می شود برای آیندگان و آیا انذاری که استاد 8 سال پیش درباره اسلاف خود داد، - در غوغای تبلیغات رایگان سر کلاس شفیعی کدکنی بنشینید معلوم نیست گفته های شفاهی او سر کلاس، جایی ثبت و ضبط می شود برای آیندگان و آیا انذاری که استاد 8 سال پیش درباره اسلاف خود داد، برای خود ایشان هم تکرار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگه بارسقیان، روزنامه نگار، در روزنامه ایران نوشت: کلاس 442 طبقه چهارم دانشکده ادبیات دانشگاه تهران پیش از سه شنبه های دوست داشتنی با استاد محمدرضا شفیعی کدکنی، یکشنبه ها و چهارشنبه های دوست داشتنی داشت.

وقتی هنوز دانشکده ادبیات در ساختمان مرکزی باغ نگارستان بود و هفته ای دو روز از 8 صبح اولین سالن دست راست، اولین راهرو دست چپ در طبقه همکف، از مرد سالخورده تا زن میانسال و جوان 22 ساله کلاس را قرق می کردند تا در محضر استاد بدیع الزمان فروزانفر حضور یابند .

حتی آنها که به تعبیر استاد احمد مهدوی دامغانی جز شهادتنامه استاد فروزانفر، بقیه شهادتنامه ها را گذرانده بودند.

کلاسی که نه گذشت وقت احساس می شد و نه صدای زنگ شنیده؛ مگر آن که از خارج کلاس، استاد دیگری به تغافل یا دانشجویی به غفلت در سالن را نیمه باز و فکر استاد و ذهن شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کلاس درس استاد شفیعی کدکنی شلوغ است؟

چرا کلاس درس استاد شفیعی کدکنی شلوغ است؟