مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-11سياسي

نماینده پیشین قروه و دهگلان از انتخابات مجلس یازدهم کناره گرفت


نماینده دوره نهم حوزه انتخابیه شهرستان های قروه و دهگلان، که برای رقابت های دوره یازدهم مجلس هم نامزد شده بود، امروز با انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به فرماندار قروه، - از داوطلبی در انتخابات انصراف داد.

حامد قادرمرزی که استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی تهران در توسعه شهری و روستایی است، با ارسال نامه ای به رییس هیات اجرایی حوزه انتخابیه قروه و دهگلان، از ادامه حضور در انتخابات مجلس یازدهم استعفا کرد.

قادرمرزی از مهر ماه 1395 تا خرداد 1398 مشاور امور مجلس و مناطق ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور بود و برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از این مسئولیت استعفا کرده بود.

او از لحاظ فکری به اصلاح طلبان نزدیک است.

او در این استعفانامه کوتاه، هیچ اشاره ای به چرایی کناره گیری از رقابت های مجلس یازدهم نکرده است و صرفاً نوشته: استعفای خود را از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم اعلام می دارم.

وی نخستین داوطلبی است که صحنه انتخابات را در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان قبل از اعلام صلاحیت داوطلبان انتخابات، بدرود گفته است.

قادر مرزی در انتخابات مجلس دهم هم به اتهام عدم اعتقاد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران رد صلاحیت شده و از حضور در رقابت های مجلس بازمانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پیشین قروه و دهگلان از انتخابات مجلس یازدهم کناره گرفت

نماینده پیشین قروه و دهگلان از انتخابات مجلس یازدهم کناره گرفت