مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-11سياسي

آغاز سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندهان، - آغاز سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از صبح امروز (چهارشنبه) در تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندهان، مسئولین و مدیران قرارگاه در تهران آغاز شد.

تبیین افق آینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف برگزاری همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است.

چگونگی همکاری و هم افزایی با سایر سازمان ها در اجرای پروژه های زیرساختی کشور و نقش و جایگاه قرارگاه در بستر سازی مولفه های دانش بنیان از دیگر اهداف این همایش می باشد.

در مدت برگزاری همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری به سخنرانی خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

آغاز سیزدهمین همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)