مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-11حوادث

رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه آغاز شد


رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی صبح امروز در اراک برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

استاندار مرکزی در این رزمایش گفت: همکاری رانندگان و مردم و خانواده در اجرای دستورات ماموران پلیس راه موجب کاهش تلفات جاده ای می شود.

سیدعلی آقازاده افزود: طرح زمستانه با هدف کاهش تلفات و آسیب ها، کمک بیشتر به مردم و امدادرسانی به حادثه دیدگان تصادفات جاده ای هر ساله در فصل زمستان به مرحله اجرا در می آید.

 وی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی استان مرکزی یکی از راه های مهم کشور است، ارتباطات بسیار حیاتی و مهمی در استان مرکزی وجود دارد که شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را به هم متصل می کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر سرانه سفر و آمار تصادفات جاده ای  رتبه نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: با توجه به آمارهای بالای استان در بحث تصادفات جاده ای برنامه ریزی های ترافیکی باید در راستای کاهش تصادفات باشد.

آقازاده افزود: با توجه به برنامه های استان باید تمام تلاش ها به کار گرفته شود که خدمات ناشی از رفت و آمد ترافیکی برای مردم، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه آغاز شد

رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه آغاز شد