مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:062019-12-11سياسي

برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل


رییس کل دادگستری مازندران از برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل در استان خبر داد.

- ی مرکز مازندران، رییس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان به اجرای طرح خروج دام از جنگل اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف حفظ منابع جنگلی، زمین به متولیان تحویل شد، اما متولیان بجای اسکان دام، زمین ها را قطعه بندی کرده و فروخته اند.

حجت الاسلام اکبری افزود: همه افرادی که در این خصوص وظیفه ای بر عهده داشتند و به وظیفه خود عمل نکردند به عنوان مجرم برخورد قانونی می شود.

او بر برخورد جدی با متخلفان و متجاوزان به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت: با افرادی که در صدد تجاوز به منابع ملی هستند مقابله خواهد شد و این مقابله مستلزم هزینه است.

حجت الاسلام اکبری افزود: پس از رای دادگاه و در صورت اعلام حقانیت دستگاه دولتی، هزینه به دستگاه اجرایی بازگردانده خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران بر تسریع روند رسیدگی پرونده های مرتبط با آزادراه قائشمهر- ساری تاکید کرد و گفت: این طرح ملی بسیار با ارزش است و همه باید کمک کنند تا حسب قانون، موانع برداشته شده و طرح به سرانجام برسد.

او به دادستان قائمشهر دستور داد پرونده های اختلاف دستگاه های اجرایی با اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی غیر دولتی با سرعت، دقت و جدیت رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل

برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل