مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-11سياسي

ترامپ: استیضاح احمقانه به انتخاب دوباره من کمک می کند


دونالد ترامپ در واکنش به اقدام دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا که طرح حقوقی استیضاح ارائه داده و او را به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در تحقیقات کنگره متهم کردند، - دونالد ترامپ در واکنش به اقدام دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا که طرح حقوقی استیضاح ارائه داده و او را به "سوء استفاده از قدرت" و "مانع تراشی در تحقیقات کنگره" متهم کردند، گفت: این ها شکار موهومات است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، جرولد نادلر، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه در کنار نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان و روسای پنج کمیته شرکت کننده در تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ اعلام کرد رییس جمهوری آمریکا به جرایم سنگین و سبک متهم است.

ترامپ در واکنش به این تحولات در چندین پیام توییتری نوشت: نادلر گفته است من اوکراین را برای مداخله در انتخابات 2020 خودمان تحت فشار گذاشتم.

خنده دار است و او می داند که این صحت ندارد.

هم رییس جمهوری و هم وزیر خارجه اوکراین بارها گفته اند که هیچ فشاری در کار نبوده است.

نادلر و دموکرات ها این را می دانند اما از اذعان به آن خودداری می کنند! او ادامه داد: این ها شکار موهومات است! آدام شف (رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا) یک سیاستمدار کاملا فاسد است و یک بیانیه وحشتناک و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: استیضاح احمقانه به انتخاب دوباره من کمک می کند

ترامپ: استیضاح احمقانه به انتخاب دوباره من کمک می کند